Αποστολή & Επιστροφή Προϊόντων

Αποστολή Προϊόντων

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με συνεργαζόμενη εταιρεία courier που επιλέγει η bambinobaby.gr εξασφαλίζοντας έτσι προνομιακές χρεώσεις για τους αγοραστές και ασφαλή μεταφορά των προϊόντων. Σε περίπτωση  αποστολής με άλλη courier της επιλογής σας ,  τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον παραλήπτη όπως επίσης σε αυτή την περίπτωση η πληρωμή μέσω αντικαταβολής δεν είναι δυνατή. Η αποστολή των παραγγελιών θα πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00 πμ έως 18.30 μμ και θα καθορίζεται οπωσδήποτε  μετά από επικοινωνία με τον πελάτη με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή του.

Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται στο πεζοδρόμιο του χώρου σας. Για οποιαδήποτε επιπλέον ενέργεια θα πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με την αντίστοιχη μεταφορική εταιρεία για το επιπλέον κόστος. Η επιχείρηση bambinobaby δεν φέρει ευθύνη για επιπλέον κόστος που μπορεί να ζητηθεί από τις μεταφορικές εταιρίες για έξτρα μετακόμιση του προιόντος(καθ ύψος-άλλος όροφος ή και οριζόντια) πέρα από την παράδοση στο πεζοδρόμιο σας.

Το κόστος μεταφορικών είναι ελάχιστο 3 Ευρώ και θα διαμορφώνεται κάθε φορά ανάλογα με το είδος, την ποσότητα και τον όγκο των προϊόντων κατόπιν επικοινωνίας.

Κόστος αντικαταβολής 2 Ευρώ.

Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος,  η bambinobaby.gr αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση. Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει εντός 15 ημερών από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω mail από την μεριά του αγοραστή με την εταιρία. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν καθώς και πλήρη την συσκευασία του.