Αποστολή & Επιστροφή Προϊόντων

Αποστολή Προϊόντων

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με συνεργαζόμενη εταιρεία courier που επιλέγει η bambinobaby.gr εξασφαλίζοντας έτσι προνομιακές χρεώσεις για τους αγοραστές και ασφαλή μεταφορά των προϊόντων. Σε περίπτωση  αποστολής με άλλη courier της επιλογής σας, τα έξοδα αποστολής κανονίζονται και βαρύνουν τον παραλήπτη. Επίσης σε αυτή την περίπτωση η πληρωμή μέσω αντικαταβολής δεν είναι δυνατή, γίνεται όμως το προϊόν να αποσταλεί εφόσον ο πελάτης κατόπιν συνεννόησης με την δική του courier δώσει εντολή άμεσης πληρωμής του προϊόντος με την παραλαβή του από το κατάστημα μας. Η αποστολή των παραγγελιών θα πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 π.μ. έως 17:00 μ.μ. και Σάββατο 9:00 π.μ. έως 13:00 και θα αποστέλλονται άμεσα οι προπληρωμένες παραγγελίες. Με την μέθοδο της αντικαταβολής δεν αποστέλλεται κανένα προϊόν εάν δεν επικοινωνήσουμε μαζί σας ή αν κρίνουμε επισφαλή την πώληση(Πολιτική του καταστήματος bambinobaby.gr  είναι να προχωρά σε αποστολή της εκάστοτε παραγγελίας έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία για διευκρίνιση των στοιχείων αποστολής αλλά και για τυχόν άλλες λεπτομέρειες χρώμα, νούμερο, εταιρία κτλ. Επίσης μας έρχονται αρκετές ηλεκτρονικές παραγγελίες σε παιχνίδια και άλλα προϊόντα από τους μικρούς μας φίλους εν αγνοία των γονέων τους. Για αυτό αποστέλλουμε παραγγελίες συνήθως χωρίς τηλεφωνική επικοινωνία όταν τα προϊόντα είναι προπληρωμένα με τραπεζική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση. Λόγω αρκετών προβλημάτων με το σύστημα των αντικαταβολών, δεν αποστέλλουμε οπωσδήποτε εμπορεύματα με αντικαταβολή εάν δεν επικοινωνήσουμε μαζί σας. Επιφυλακτικά αποστέλλουμε αντικαταβολές λόγω αλλεπάλληλων προβλημάτων στις ακόλουθες περιοχές  (Κρήτη, Ικαρία, Αδάμας Ρόδου, Λιβαδειά, Θήβα, Ζεφύρι, Λιόσια).

Η παράδοση σε ογκώδη εμπορεύματα με φθηνότερο κόστος(μεταφορικές εταιρίες και όχι ταχυμεταφορές-courier) πραγματοποιείται στο πεζοδρόμιο του χώρου σας. Για οποιαδήποτε επιπλέον ενέργεια θα πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με την αντίστοιχη μεταφορική εταιρεία για το επιπλέον κόστος. Η επιχείρηση bambinobaby δεν φέρει ευθύνη για επιπλέον κόστος που μπορεί να ζητηθεί από τις μεταφορικές εταιρίες για έξτρα μετακόμιση του προϊόντος (καθ ύψος-άλλος όροφος ή και οριζόντια) πέρα από την παράδοση στο πεζοδρόμιο σας.

Το κόστος μεταφορικών είναι ελάχιστο 3 Ευρώ και θα διαμορφώνεται κάθε φορά ανάλογα με το είδος, την ποσότητα και τον όγκο των προϊόντων κατόπιν επικοινωνίας.

Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος,  η bambinobaby.gr αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση. Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει εντός 15 ημερών από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία τηλεφωνική ή μέσω mail από την μεριά του αγοραστή με την εταιρία. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν καθώς και πλήρη την συσκευασία του.

Σε περίπτωση που το προϊόν προς επιστροφή είναι Μη-Ελαττωματικό, η επιστροφή γίνεται προς το bambinobaby.gr με επιβάρυνση του αποστολέα.  Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται άρτια, στην κατάσταση που έχουν παραληφθεί χωρίς φθορές και η συσκευασία τους σε μεταπωλήσιμη κατάσταση. Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφονται με χρέωση παραλήπτη.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα bambinobaby.gr κατά περιόδους πραγματοποιεί προωθητικές ενέργειες πωλήσεων-προσφορών-εκπτώσεων-δωρεάν μεταφορικών ή όχι-δωρεάν αντικαταβολών ή όχι κτλ. Οποιαδήποτε περίπτωση επωφεληθείτε ή όχι από τα παραπάνω είναι ξεκάθαρες οι χρεώσεις που κλείσατε κατά τη στιγμή της αγοράς σας και αυτά διατυπώνονται στο email επιβεβαίωσης αγοράς που λαμβάνετε. Ειδικά όμως για την περίπτωση των δωρεάν μεταφορικών, αυτή ισχύει δωρεάν μόνο κατά την πρώτη αποστολή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε για κάποιο λόγο αλλαγή προϊόντος-νούμερου-χρώματος ή ό,τι άλλο, κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση μπορεί να προχωρήσει η αλλαγή αλλά τα μεταφορικά παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.